Vše o nákupu

Zde naleznete potřebné informace

1) Odstoupení od smlouvy - jak postupovat:

Zboží musí být kupujícím vráceno do čtrnácti dnů od jeho doručení. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, proto může použít přepravní službu dle vlastního uvážení a musí být doručeno na adresu prodávajícího uvedenou ve formuláři. Zboží musí být  vráceno nepoškozené, nepoužité v originálním balení. Formulář kupující přidá do balíčku se zbožím, nebo jej zašle emailem. 

Formulář můžete    stáhnout zde

 

2) Výměna zboží - jak postupovat:

Výměna zboží může být provedena po předchozí emailové nebo telefonické domluvě. Původní zboží musí být  vráceno nepoškozené, nepoužité v originálním balení. Náklady spojené s výměnou zboží nese kupující, proto může použít přepravní službu dle vlastního uvážení a musí být doručeno na adresu prodávajícího uvedenou ve formuláři. Formulář kupující přidá do balíčku se zbožím, nebo jej zašle emailem. 

Formulář můžete   stáhnout zde

 

3) Reklamace zboží - jak postupovat:

Zboží musí být kupujícím vráceno na adresu uvedenou ve formuláři.  Formulář kupující přidá do balíčku se zbožím, nebo jej zašle emailem. 

Formulář můžete   stáhnout zde