Vše o nákupu
Zde naleznete potřebné informace
1) Odstoupení od smlouvy - jak postupovat:
Zboží musí být kupujícím vráceno do čtrnácti dnů od jeho doručení. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, proto může použít přepravní službu dle vlastního uvážení a musí být doručeno na adresu prodávajícího uvedenou ve formuláři. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité v originálním balení. Formulář kupující přidá do balíčku se zbožím, nebo jej zašle emailem.
Formulář můžete stáhnout zde
2) Výměna zboží - jak postupovat:
Výměna zboží může být provedena po předchozí emailové nebo telefonické domluvě. Původní zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité v originálním balení. Náklady spojené s výměnou zboží nese kupující, proto může použít přepravní službu dle vlastního uvážení a musí být doručeno na adresu prodávajícího uvedenou ve formuláři. Formulář kupující přidá do balíčku se zbožím, nebo jej zašle emailem.
Formulář můžete stáhnout zde
3) Reklamace zboží - jak postupovat:
Zboží musí být kupujícím vráceno na adresu uvedenou ve formuláři. Formulář kupující přidá do balíčku se zbožím, nebo jej zašle emailem.
Formulář můžete stáhnout zde